Sverigedemokraterna ..

2010-09-19, 21:38:53 / Kategori: Allmänt

Jag är hos Sandra.
Vi har druckit kaffe, rökt och nyss klippte jag hennes hår.
Nu ska vi ha valvak.

Att Sverige - Landet Lagom - skulle vara en demokrati är en lögn.
Tydligen får man inte rösta på vad man vill eller tycka vad man vill.
Jag såg löpsedlarna idag som va emot Sverigedemokraterna.
Det är falskt och dubbelmoraliskt.
Jag anser inte att man är rasist bara för man värnar om sig
själv istället för att ta hit ännu mer invandrare som
snor våra arbeten och kostar massa bidragspengar.
Jag vill inte bli kallad rasist för att jag sjunger Nationalsången
på nationaldagen till exempel!
Jag blir så förbannad så jag skakar!


Svart

Jävla rassesvin !



2010-09-20, 18:44:52



Skriv något kul!

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?